Det kom ett mejl
Hej, Botaniserade lite på internätet och hittade detta som jag klippt ur den sista sändningen av Frukostklubben på nyårsafton 1978. Grynkorvens vänner har sannolikt redan koll på det här inslaget, men om inte, så håll till godo. https://youtu.be/riSN27lPa-g?t=1890 Med grynkorvshälsningar Mats Björeskog
