Grynkorv med Bom
I söndags var det dubbel fest på Stadshotellet i Skara. Fabian Bom tog farväl efter flera bejublade föreställningar under januari. Och han gjorde det på festligast tänkbara sätt. Ett hundratal medlemmar i Grynkorvens Vänner, hedrade finalföreställningen. Samlingen inleddes med en Grynkorvslunch, där medlemmarna träffades i Stora salen på Stadshotellet för att njuta av en riklig…
